Mamy pierwszy dzień tygodnia, a ja już jestem ledwo żywa.
W szkole wszystko ok, kartkówka z krzyżaków za nami ! <3
Podziwiam każdego kto to przeczytał.
Dzisiaj z okazji urodzin mamy, posiedzieliśmy wszyscy razem, pogadaliśmy i w sumie nie było źle. Brakuje mi czegoś takiego.. ;]
Także z Okazji urodzin Pauli składam najlepsze życzenia ; ******
A tak bez dobrych wiadomości, to napaliłam się na wyjazd do Jacni, na sanki i wychodzi na to, ze nie pojadę. Głupie nerki...
Postaram się coś wymyślić..
Mam dziś tak zły dzień, że po prostu nie jestem w stanie tego opisać..
Jak najmniej takich..
Jutro do dermatologa i na dyskotekę. Moja mama będzie opiekunem, ale będzie dobrze. ;]
kolejna niedziela przeleciała mi w niesamowicie monotonnym schemacie.
nie chce mi się rozpisywać, bo nawet nie ma o czym ;]
Wczoraj byłam w kinie na " I że cię nie opuszczę " i jestem pewna, że to będzie jeden z moich ulubionych filmów ever !
Zapraszam wszystkich do kin jak najszybciej - wzruszenia gwarantowane :3
A tak poza tym to w tym tygodniu nic szczególnego się nie działo, może oprócz ciekawej sytuacji jaka zaszła pomiędzy chłopakami ode mnie z klasy - no cóż, zdarza się.
Kończę, napiszę coś gdzieś koło środy może. Bye ;]
Otóż koniec ferii już nadszedł i trzeba wracać do szkoły -.-
Przed nami drugie - ważniejsze półrocze.
Tak więc pomyślałam, że może ktoś zna kogoś (wow O.o) kto będzie potrzebować pomocy z humanistycznych przedmiotów.
Mówię zarówno jak o Polskim i Historii, jak i o WOSie i Angielskim ;]
I myślę, że jak już to chodzi mi o młodszych, bo ten materiał mam już w pewnym stopniu opanowany.
Jeżeli chodzi o koszty, czas i takie tam to wszystko do uzgodnienia ze mną !
Tak więc jeżeli ktoś będzie zainteresowany to proszę o kontakt ! ;3
Eh..
Tydzień ferii już minął, ale wydaję mi się, że najlepsze dopiero przede mną i najgorsze ze mną ;]
Trochę nie pisałam, ale miałam niesamowicie zniszczony humor i nie było sensu wypisywać jakichś pierdoł.
Wczoraj spędziłam cudowny dzień z Sylwią i Olą ; ***
Białasy ^^
Jak najwięcej nieogarniętych wypadów !
Wszystko się na siebie ostatnio nakłada i nie mam pojęcia jak to wszystko ogarnąć.
Plany na ten tydzień pojawiają się co raz, i chyba trzeba ja ogarnąć..
Po pierwsze wypad na lodowisko !
Największym problemem jest zorganizowanie dużej i zwartej ekipy tak, żeby wszystkim pasował termin. Reszta powinna pójść już gładko.
Potem problem z nocowaniem.
Miejsce i data niby już ustalona, ale trzeba jeszcze wszystko zorganizować i poinformować resztę towarzystwa o nocowaniu ;D
I następnie może jeszcze pod nas koniec ferii jakiś wypad na zakupy ?
Dobrze by było.
A z moich własnych planów to koniecznie wizyta u fryzjera !
Tylko nie mam pomysłu co zrobić z włosami, a coś trzeba.
Marzą mi się na maksa króciutkie włoski sterczące w każdą stronę, ale to raczej nie na mój kształt twarzy..
Albo dłuuuuuugie, zaplecione w warkocz ..
I marzy mi się ich przemalowanie na czarno.. Ale to jest kwestia do przedyskutowania z mamą.
Brak głowy do tego wszystkiego..
Ohayo, dawno nie pisałam, ale nie miałam zbytnio czasu ^^'.
Tak w skrócie opowiem może wam co się działo od ostatniej notki. Otóż w niedzielę urodziny Agaty, którą serdecznie pozdrawiam, w poniedziałek spacer u Sylwii, i wczoraj mały wypad do twierdzy ;]
De facto nic nie kupiłam, ale mniej więcej wypatrzyłam co bym chciała. I obecnie moim priorytetem jest skórzana kurtka z H&M, albo Croppa. W każdym razie muszę ją mieć <3
Po za tym kupiłabym sobie na wiosnę jakieś buty, ale na razie nie mam na nie żadnej koncepcji ._.
Został mi jeszcze tydzień ferii a ja nie mam co czytać. Biblioteka zamknięta do 12 lutego -.-
Akurat wtedy kiedy postanowiłam przeczytać przez ferie całą serie Harrego -.-
jak mozna ?!