poniedziałek, 12 marca 2012

Urodziny :3

Haha ♥♥ 

no i wybiła mi 15 .
jeeej, jak ten czas szybko leci. aż mi się wierzyć nie chcę . 
No, ale cóż, jakoś to musi być ;]


Dzięki wszystkim za życzenia !
Od razu się dzień poprawia :3





wtorek, 6 marca 2012

K - pop ♥♥♥ . p - 1

Ostatnio zaczęłam słucham azjatyckiej muzyki, a dokładniej K-pop'u ;]
 K-pop to nic innego jak Koreański pop.
Charakteryzuje się melodyjnymi piosenkami głównie o tematyce damsko-męskiej.
Inną z cech jest podział na wieloosobowe boysbandy i girlsbandy.
Kolejnym wyznacznikiem są  wykonywane w teledyskach skomplikowane układy taneczne.
tak więc na dobrą sprawę, przeciętny azjata chcący należeć do azjatyckiego girlsbandu/boysbandu musi mieć opanowane zarówno śpiewanie jak i taniec

Chciałam przedstawić wam kilka zespołów w stylu k-pop'u, ale stwierdziłam, że jeżeli miałabym opisać wszystkie w jednej notce to zrobiłoby się tego dużo i notka stałaby się nieczytelna. Tak więc postanowiłam podzielić to na kilka części mianowicie :
Jeden zespoł - jedna notka ;]

Wydaje mi się, że to w miarę dobry pomysł. Będzie ładnie, czytelnie i elegancko. ;]
Czyli od jutra dodam kilka notek o tym, i kilka zwykłych ;]

No to na dziś tyle ;]

poniedziałek, 5 marca 2012

Na luzie , ♥

Heej ;3

Dawno nie pisałam - wybaczcie, natłok czynności, spraw, problemów i nauki.
Ale mniejsza z tym ;]

Ostatnio szperając po nyanie znalazłam świetny przepis na pocky ! ;]
Sama go wypróbowałam i przyznaję, że jest świetny ;3

A o to i przepis : 

Potrzebne składniki :
- Paczka paluszków bez soli / paczka krakersów w kształcie pałeczek bez soli 
( radziłabym użyć krakersów, ale jak kto woli ;] )
- Polewa ( smak dowolny. Jak wybrałam jogurtową Dr. Oetkera)

Czynności : 
- Polewę włożyć do garnka z gorącą wodą i poczekać 5-10 minut aż całkowicie się rozpuści. 
- Wyjmujemy opakowanie i je otwieramy. 
- Przygotowujemy Paluszki/ Krakersy
- Nakładamy na nie polewę za pomocą np. Strzykawki.
- Odkładamy gotowe pocky do lodowki i czekamy, aż polewa wystygnie.

I to na tyle jeżeli chodzi o nasz przepis. Mało roboty, a ile radochy < 3
Ogółem wykonanie pocky zajmuje nie więcej niż godzinę. ;]
Zrobie kilkanaście w czwartek żeby zanieść coś do MDK-u.

Enjoy ! :3

poniedziałek, 20 lutego 2012

Poniedziałek - Padam ?

Mamy pierwszy dzień tygodnia, a ja już jestem ledwo żywa.
W szkole wszystko ok, kartkówka z krzyżaków za nami ! <3
Podziwiam każdego kto to przeczytał.

Dzisiaj z okazji urodzin mamy, posiedzieliśmy wszyscy razem, pogadaliśmy i w sumie nie było źle. Brakuje mi czegoś takiego.. ;]

Także z Okazji urodzin Pauli składam najlepsze życzenia ; ******


A tak bez dobrych wiadomości, to napaliłam się na wyjazd do Jacni, na sanki i wychodzi na to, ze nie pojadę. Głupie nerki...
Postaram się coś wymyślić..
Mam dziś tak zły dzień, że po prostu nie jestem w stanie tego opisać..
Jak najmniej takich..
Jutro do dermatologa i na dyskotekę. Moja mama będzie opiekunem, ale będzie dobrze. ;]

Na koniec piosenka ;]

niedziela, 19 lutego 2012

Hello, Hello ..

Hej ;]

kolejna niedziela przeleciała mi w niesamowicie monotonnym schemacie.
nie chce mi się rozpisywać, bo nawet nie ma o czym ;]

Wczoraj byłam w kinie na " I że cię nie opuszczę " i jestem pewna, że to będzie jeden z moich ulubionych filmów ever !
Zapraszam wszystkich do kin jak najszybciej - wzruszenia gwarantowane :3

A tak poza tym to w tym tygodniu nic szczególnego się nie działo, może oprócz ciekawej sytuacji jaka zaszła pomiędzy chłopakami ode mnie z klasy - no cóż, zdarza się.

Kończę, napiszę coś gdzieś koło środy może. Bye ;]

 
a teraz wszyscy słuchamy SHINee :3

czwartek, 9 lutego 2012

Ogłoszenie :D

Heej ;D

Otóż koniec ferii już nadszedł i trzeba wracać do szkoły -.-
Przed nami drugie - ważniejsze półrocze.
Tak więc pomyślałam, że może ktoś zna kogoś (wow O.o) kto będzie potrzebować pomocy z humanistycznych przedmiotów.
Mówię zarówno jak o Polskim i Historii, jak i o WOSie i Angielskim ;]
I myślę, że jak już to chodzi mi o młodszych, bo ten materiał mam już w pewnym stopniu opanowany.
Jeżeli chodzi o koszty, czas i takie tam to wszystko do uzgodnienia ze mną !

Tak więc jeżeli ktoś będzie zainteresowany to proszę o kontakt ! ;3

wtorek, 7 lutego 2012

Wtorek - Wszechobecny rozpierdol..

Eh..
Tydzień ferii już minął, ale wydaję mi się, że najlepsze dopiero przede mną i najgorsze ze mną ;]
Trochę nie pisałam, ale miałam niesamowicie zniszczony humor i nie było sensu wypisywać jakichś pierdoł.
Wczoraj spędziłam cudowny dzień z Sylwią i Olą ; ***
Białasy ^^
Jak najwięcej nieogarniętych wypadów !

Wszystko się na siebie ostatnio nakłada i nie mam pojęcia jak to wszystko ogarnąć.

Plany na ten tydzień pojawiają się co raz, i chyba trzeba ja ogarnąć..
Po pierwsze wypad na lodowisko !
Największym problemem jest zorganizowanie dużej i zwartej ekipy tak, żeby wszystkim pasował termin. Reszta powinna pójść już gładko.
Potem problem z nocowaniem.
Miejsce i data niby już ustalona, ale trzeba jeszcze wszystko zorganizować i poinformować resztę towarzystwa o nocowaniu ;D
I następnie może jeszcze pod nas koniec ferii jakiś wypad na zakupy ?
Dobrze by było.

A z moich własnych planów to koniecznie wizyta u fryzjera !
Tylko nie mam pomysłu co zrobić z włosami, a coś trzeba.
Marzą mi się na maksa króciutkie włoski sterczące w każdą stronę, ale to raczej nie na mój kształt twarzy..
Albo dłuuuuuugie, zaplecione w warkocz ..
I marzy mi się ich przemalowanie na czarno.. Ale to jest kwestia do przedyskutowania z mamą.
Brak głowy do tego wszystkiego..

A na koniec zostawię wam .. One Direction..
Mówcie co chcecie, odjebało mi.